לתמיכה ו/או עזרה חייג:
טלפון: 0525010022לחץ לחיוג
חדשות

מבצע !!! מבצע !!! מבצע !!!

מכונת שטיפה PW2000 TX 150BAR
150 באר-הספק W 2000.
מנוע ליפוף נחושת, Autostop, משאבה מאלמונים, צינור 7 מטר
כולל : אקדח התזה,2 זרנוקים,מיכל סבון,
הליקופטר ניקוי,

מבצעים
זאפ

סילר במראה רטוב מבריק 1 ליטר

מק"ט BS805



 
אצלנו רק: 119.00 ₪
לחץ לצפיה בסרטון מוצרלחץ לצפיה בסרטון מוצר שירות מקצועישירות מקצועי קניה בטוחהקניה בטוחה
 

תיאור המוצר

סילר ייחודי במראה רטוב (מבריק), הידרופובי, על בסיס סולוונט לשימוש חיצוני ופנימי בעל עמידות גבוהה מעניק לתשתית מראה רטוב גם לאחר הייבוש

פותח והותאם במיוחד לאקלים הישראלי הקשה. למשטחים אופקיים ואנכיים.

מעשיר ומעמיק את המראה הטבעי של האבן / בטון ומעניק הגנה חזקה מפני לחות ומים, עמידות גבוהה ל- UV , אינו מצהיב ועמיד בתנאי אקלים קשים, יובש, חום, לחות, קור והפרשי טמפרטורה קיצוניים.

משולב טכנולוגיה להקטנת הספיגות הקפילארית מצד אחד ובד בבד פתוח לנשימה ודיפוזיה של נוזלים החוצה (נשימתי).

 

סילר לבטון הוא חומר אשר מגן על הבטון מפני התפוררות וכתמים. זהו למעשה חומר אשר שומר הן על הנראות של הבטון והן על השלמות שלו, אין ספק כי הוא בעל משמעות רבה וכי השימוש בו יהיה מומלץ בעבור כל אדם או עסק אשר עובד עם בטון. הדרך היעילה ביותר להגן על משטחי בטון עוברת בחברת SAG המנוסה אשר מעמידה לרשותכם סילרים איכותיים ועמידים במיוחד.

יתרונותיו המגוונים של סילר לבטון

סילר לבטון פועל באופן הבא – הוא חוסם את הנקבוביות של הבטון וכך למעשה יוצר שכבה אטומה אשר מונעת את המעבר של מים ומלחים שונים אל תוך הבטון עצמו. סילר זה מעניק לאנשים רבים את ההזדמנות ליהנות מיתרונותיו הרבים, אשר כוללים בין היתר גם את הנקודות הבאות:
הסילר מגן על הבטון מפני נזקים וספיחה של לכלוך.
את הסילר ניתן להשיג במגוון רמות של ברק. כך ניתן יהיה ליצור מראה טבעי, מט, חצי מבריק, מבריק במיוחד ועוד….
הסילר מפחית את רמת וקצב ההתפוררות והפיצוח של הבטון. דבר אשר הופך את משטח הבטון לעמיד במיוחד גם לתקופה ארוכה קדימה.
לאחר יישום של שכבת סילר, תגלו במהרה כי הדבר הופך את מלאכת ניקוי הבטון למשימה פשוטה וקלה הרבה יותר.
מניעת החדירה של מים ולחות אל תוך הבטון תהיה זו אשר תמנע את הופעתם של כתמי עובש וטחב אשר עשויים להתפתח בין סדקי הבטון.

הדרך הנכונה ליישם את הסילר לבטון

אופן הפעולה של הסילר פשוט, אך לאור העובדה כי הוא חודר אל התשתית, חשוב יהיה להקפיד על ניקיון יסודי של כולה טרם היישום, זאת על מנת שהסילר יחדור אל תוך האבן או הבטון בצורה היעילה ביותר. חברת סאג מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון סילרים איכותיים בגימורים שונים אשר ניתן להתאים לפי העדפת הלקוח. צרו קשר עם החברה כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בהתאמה של הסילר לצרכים שלכם.

פעמים רבות אנו עשויים להיתקל בבעיית לכלוך קשה על גבי משטחים אשר בנויים מאבן טבעית, על כן חשוב יהיה לוודא כי אנו מכירים את הדרך היעילה לשם ניקוי אבן טבעית בצורה מוצלחת ולא מאתגרת מידי. חברת SAG הבחינה במצוקה בתחום זה ובחרה לסייע ללקוחותיה בפיתוח וייצור של חומרים יעילים ואיכותיים אשר נועדו לסייע בניקיון, זאת מבלי לפגוע בשכבה החיצונית של האבן ובמראה שלה.

ניקוי אבן טבעית ללא נזקים

קיימים סוגים שונים של אבנים טבעיות בהן האדם עושה שימוש מגוון. האבנים הללו נבדלות זו מזו במראה שלהן, בחוזק ואף ביכולת הספיחה שלהן. על מנת להשלים בצורה מוצלחת את מלאכת ניקוי אבן טבעית, חשוב יהיה לאפיין את האבן אשר נמצאת בביתכם בצורה מדויקת. שהרי רק כך ניתן יהיה להתאים את סוג חומרי הניקוי הנדרשים לכם.
כל סוג אבן יספוג לכלוך, כתמים או נוזלים ברמה שונה, ועל כן הדבר ישפיע על הצורך והתכיפות בניקוי שלה. חשוב לציין כי ייתכן כי חומרי הניקוי הרגילים לא יהיו חזקים מספיק, כך שיהיה עליכם לעשות שימוש בחומרים אשר מותאמים לסוג האבן אשר ברשותכם, כך תוכלו לשמור על מראה נקי ויוקרתי, זאת מבלי לפגוע בשכבת ההגנה של האבן ומבלי להזיק לה.

סילר לבטון – שומרים על האבן הטבעית

לאחר שסיימתם בהצלחה את שלב הניקוי של אבן הטבעית, בוודאי אתם כבר מבינים כי כדאי למצוא את הדרך להגן עליה מפני לכלוך לפעם הבאה. על מנת להקל על עבודתכם, חברת SAG מעמידה לרשותכם חומר ייחודי אשר יסייע בהענקת שכבת ההגנה היעילה ביותר גם לאבן טבעית. סילר לאבן יוצר שכבה אטומה אשר מונעת את מעברם של מים וחומרים אחרים אל תוך האבן, כך למעשה היא תספח פחות לכלוך ותאפשר את ביצוע הניקוי בצורה יעילה, נוחה ופשוטה הרבה יותר.
צרו קשר עם חברתנו כבר היום ונשמח להרחיב אודות החומרים השונים אשר יהפכו את הטיפול באבן טבעית ליעיל, נוח וקל הרבה יותר.



סרטון מוצר

שלח לחבר

×

הודעה

שלום, מגזל למסחר בע''מ יבוא ושיווק הכל לבית ולגן מציעה מוצר מדהים שחשבתי שיעניין אותך: המוצר הוא סילר במראה רטוב מבריק 1 ליטר והוא נמכר במחיר 119.00 ₪ בלבד. אנא הקלק על הקישור הבא כדי לראות את המפרט המלא
https://www.magzal.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%A8%2D%D7%91%D7%9E%D7%A8%D7%90%D7%94%2D%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%91%2D%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%A7/p-5319.htm

תודה לך. הודעתך נשלחה לחבר.


 

סגור

שאל אותנו על המוצר

×

תודה לך. הודעתך נשלחה בהצלחה.

Copyright © 2024 magzal.co.il. All rights reserved.

https://www.magzal.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%A8%2D%D7%91%D7%9E%D7%A8%D7%90%D7%94%2D%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%91%2D%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%A7/p-5319.htm

אתר זה מופעל ע"י מערכת SafeSHOP, חנות וירטואלית מבית SRV אחסון אתרים
צור קשר - דואר אלקטרוניצור קשר - דואר אלקטרוני צור קשר - טלפוןצור קשר - טלפוןמצא אותנו ב- Wazeמצא אותנו ב- Wazeפנה אלינו ב- WhatsAppפנה אלינו ב- WhatsApp